تعریف شبکه های اجتماعی چیست؟

برای بایگانی ها برای یک رویکرد مناسب، اندازهای را ارائه میدهند که چیدمان زیادی ندارد. به عبارت سادهتر، رابط برنامه نویسی مجموعهای از توابع است که یک برنامه میتواند از یک برنامه دیگر فرا بخواند. به طور کلی، ای پی آی های یک نرم افزار، مجموعهای از توابع و رویههایی هستند که به برنامههای کاربردی دیگر اجازه دسترسی و استفاده از ویژگیها یا دادههای آن نرم افزار را میدهند. از دیگر خصوصیات پلتفرم آموزش آنلاین یک کلاس میتوان به امکان برگزاری کلاس آنلاین حرفهای همراه با آزمونهای متنوع کلاسی به صورت متمرکز، مدیریت راحت کلاس مجازی برای معلمها، دریافت تکالیف شاگردان و ارائه بازخورد، حضور و غیاب دانشآموزان و تدوین فعالیتهای کلاسی خلاقانه اشاره کرد. چیزی که را متمایز می کند سرعت ایجاد یک کسب و کار جدید با استفاده از این پلتفرم به لطف طیف گسترده ای از قالب های قدرتمند است. تلویزیونهای هوشمند، گوشیهای موبایل، دوربینهای تحت شبکه و بسیاری دیگر از سیستمهای جدید از این نوع ها بهره میگیرند. معمولا این نوع ها به صورت گسترده و به سادگی در فضای اینترنت در دسترس می باشند. احراز هویت در موارد مختلفی از جمله سیستم های بانکی، پروفایل های آنلاین، ورود به حساب کاربری و نیز در سیستم های امنیتی و برخی خدمات دولتی مورد استفاده قرار می گیرد.پلتفرم های بومی ​.

این نوع ها به منزله لایهای انتزاعی () هستند که میان توسعه دهنده نرم افزار و سیستم عامل قرار میگیرد. یکی از پیشرفتهای بزرگ آن دوران، ساخت نرم افزارهای میان افزار پیام محور () بود. شاید بعضی ها بگویند که پیام رسان ها شبکه اجتماعی نیستند! به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ ، تصاویر ، فیلم ها یا نظرات در رسانه های اجتماعی به دنبال کنندگان اجازه می دهد تا واکنش نشان دهند ، از وب سایت کسب و کار بازدید کنند و مشتری شوند. خرید پیراهن در یک سایت انگلیسی با آمریکا قبلاً دشوار بوده است، اکنون با های تبدیل ارز، فروشگاههای بینالمللی مورد علاقه شما میتوانند ارز را در یک لحظه تبدیل کنند. اگرچه افزایش حملات سایبری خبر خوبی برای هیچ یک از ما نیست اما روی دیگر آن این است که: هرگز زمان بهتری برای ورود به حرفه امنیت سایبری وجود نداشته است. به دیگر اشیاء و نرمافزارهای داخلی آن سازمان اجازه ارتباط و تعامل با سیستمها و منابع خود را میدهد. ​​.

وب سرویس یا ها در حقیقت پروتکلهایی هستند که از طریق شبکهٔ اینترنت و وب تعامل میان اپلیکیشنهای مختلف را امکانپذیر میسازند. در اصل یک وب سرویس یا ای پی آی، رابط میان یک منبع یا سیستمعامل و برنامههایی است که از آن تقاضای سرویس میکنند. به کارکنان از راه دور کمک میکنند تا حتی از طریق اتصالات عمومی ناامن بهطور ایمن به شبکههای شرکت دسترسی پیدا کنند. برنامه های نا امن یا با امنیت پایین اغلب نقاطی هستند که مهاجمان به شبکه شما دسترسی پیدا می کنند. در اواخر دهه ۸۰ میلادی برنامههای (برنامه نویسی شی گرا) به عرصه آمدند. در دهه ۹۰ میلادی نیز با پیشرفت نرم افزارهای و ظهور سیستمهای وب جهان گستر (- ) دیگر وب سرویس ها به صورت جدی برای عموم کاربردی شدند. ای پی آی ها یا همان رابطهای برنامه نویسی کاربردی، در حقیقت مانند ها عمل میکنند، با این تفاوت که کاربران این وب سرویس ها دیگر تنها انسانها نیستند. پس از معرفی وب جهانی، و سیستم برنامه نویسی ، یعنی بعد از سال ۲۰۰۰، با ورود معماری و معرفی پروژه دکتر ، داستان ای پی آی ها رنگ و بوی تازهای به خود گرفت و متفاوت تر از قبل دنبال شد.  ​​!

مدیریت کارکنان

معنای احراز هویت با شناسایی یا identification کاملا متفاوت است. بسیاری معتقدند که واژه API از سال ۲۰۰۰ میلادی و همزمان با دفاع آقای دکتر Roy Fieldings از پایاننامه دوره دکتری خود به صورت عمومی و تخصصی شناخته شده است. همانطور که بسیاری از برنامه های دیگر برای اجرا در اینترنت منتقل شده اند، عملکرد SSO نیز همین طور است. در این بخش از مثابه از Node.js برای کدنویسی استفاده میکنیم، اما هر نوع فناوری دیگر نیز میتواند برای پیادهسازی مفاهیم اساسی SSO استفاده شود. با این نرم افزار، خواننده کار با ابزار قدرتمندی را میآموزد که میتواند برای هر کاربرد ریاضی به صورت مجازی مورد استفاده قرار بگیرد. شبکههای سنتی بهصورت متمرکز طراحی و ایجاد میشدند و نقاط پایانی (Endpoints) کلیدی، دادهها و اپلیکیشنها در محل قرار داشتند. مصرف کنندگان ای پی آی، برنامه نویسان و یا غالبا توسعه دهندگان نرم افزارهایی هستند که میخواهند اپلیکیشنی را براساس یک وب سرویس و یا بر پایه نیاز روز مردم، برای کاربران خود طراحی سایت هیراد کنند. این گام به توسعهدهندگان کمک میکند تا مسیری را برای طراحی و ایجاد مشخص کرده و نیازهای کاربران خود را به درستی تامین کنند.