دمپر ضد انفجار

ونتوری تزریق کود سایز 1/5 اینچ همراه با کیت مکش کامل استفاده کرد و در واقع به عنوان تهویه مطبوع کاربرد دارد. این جعبه ها قابلیت کاهش صدای تولید شده توسط سیستم های تهویه لوور پشت بامی – شرکت تهویه سازه شار را دارند. این باکس ها که در کنار شیرها قرار می گیرند با توجه به تعداد ورودی ها انواع مختلفی دارند. ضمن اینکه صداگیرهای تولیدی توسط شرکت الهام سازه البرز در برابر آتشسوزی مقاوم هستند و نصب آسانی دارند. سایر قسمت های بدنه فیلتر باکس کانال های هوای ورودی یا خروجی هستند که در کنار یا بالای بدنه فیلتر باکس نصب می شوند. از دیگر قطعات روی بدنه این محصول می توان به شیر ورودی یا خروجی هوا اشاره کرد که در کنار یا بالای بدنه فیلتر باکس تعبیه شده است. بدنه اصلی فیلتر باکس از جعبه هوا (جعبه پلنوم) ساخته شده از فولاد رنگ شده یا ورق گالوانیزه کوره استاتیک در اندازه ها و استانداردهای مختلف تشکیل شده است. این جعبه ها در کوره الکترونیکی رنگ آمیزی می شوند و رنگ استفاده شده یکی از بهترین رنگ های موجود در بازار است. ​.

جعبه بهترین انتخاب برای جلوگیری از آلودگی هوا است.

هدف از ساخت شیر خورشیدی پخش هوا در محیط است. فیلتر باکس های مخصوص در واقع راه اصلی دریافت هوای پاک در یک محیط بهداشتی با انتخاب روش صحیح فیلتر هوا هستند. شیر خورشیدی یکی از اجزای تزئینی فیلتر باکس است که با توزیع صحیح هوای محیط از آن استفاده بهینه می کند. این جعبه که به فیلتر باکس معروف است به خوبی تهویه می شود و از ورود و خروج هوا جلوگیری می کند و فیلترهایی برای جلوگیری از ورود هوای آلوده به جو در آن قرار می گیرد. جعبه بهترین انتخاب برای جلوگیری از آلودگی هوا است. فیلتر باکس مجموعه کاملی از وسایلی است که در آخرین نقطه هوا وارد یا خارج می شوند. فیلتر باکس مجموعه کاملی از تجهیزات خروجی یا ورودی هوا از نقطه انتهایی انشعاب هوا می باشد. یک دستگاه کامل خروجی یا ورودی هوا از نقطه انتهایی انشعاب هوا می باشد. ابعاد وسایز دریچه فن کویل نسبت مستقیم با ابعاد و سایز دستگاه فن کویل دارد. با گوشه زنی پروفیل های فریم دریچه، باید نسبت به ساختار بخشی از پروفیل های چهار گانه که همان اضلاع فریم دریچه هستند اقدام نمود . ساختار این دریچه متشکل از فریم و درب از جنس استیل میباشد که در هر سایز و ابعادی ساخته میشود .

با ما در ادامه متن همراه باشید تا به شما عزیزان اطلاعاتی در مورد ساختار کلی این محصولات و نحوه نصب آن ها ارائه کنیم. برای اطلاع از لیست قیمت دمپر و محصولات دیگر، با ما تماس بگیرید. فیلتر باکس یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت تهویه اتاق های تازه و آزمایشگاهی می باشد. چهار نوع قبلی سیستم های تهویه مطبوع تمام هوا سیستم های حجم ثابت هستند. فیلتر باکس جلوی دریچه های هوا قرار دارد و فرقی نمی کند که چه نوع دریچه ای هستند مثلاً برای دریچه های هوا یا دریچه های برگشت استفاده می شود. در واقع این دریچه لولایی به وسیله لولا و قفلهای موجود روی درب به فریم متصل میگردد و با باز و بسته شدنِ درب، امکانِ بازدید و تعمیر فن کویل را ایجاد میکند.ولی دریچه وزنهای، درب به صورت تایلی یا جداشونده از بدنهی فریمِ این دریچه جدا شده و پس از تعمیر و بازدید فن کویل در جای خود جانمایی میگردد.

ترمینال القایی حجم متغیر هوا

مدلهای مختلف در مقدار محافظت ایجاد شده در برابر انفجار (به عنوان مثال محافظت 1 بار یا پایینتر) و این که آیا پس از انفجار بسته یا در حال کار باقی بمانند، متفاوت هستند. و همان طور که قبلا هم توضیح دادیم قیمت ها بنا به مشخصات سفارش شما و بسته به دیگر متغیر ها متفاوت خواهد بود که در ادامه به مهم ترین این فاکتور ها اشاره خواهیم کرد. همانگونه که از نام آن پیداست این موتور دمپر می تواند پره ها را به صورت تدریجی حرکت داده و میزان هوای عبوری را به صورت دقیق تنظیم نماید. توضیح: با کلیک بر روی دکمه “ثبت اطلاعات” در شیت2، یوزرفرم ظاهر شده و اطلاعات درون شیت2 در لیست باکس نمایان می شود، حال با کلیک بر روی هر ردیف از لیست باکس اطلاعات درون شیت2 بر اساس ستون “نام و نام خانوادگی” فیلتر شده و همین اطلاعات فیلتر شده درون شیت3 کپی میگردد. از دیگر نام های این محصول می توان به باکس هوا رسان، فیلتر باکس هواساز، باکس فن مکنده، فیلتر باکس با دریچه تنظیم هوا، باکس فن هوای تمیز . این مدل دریچه دسترسی تاسیسات دارای دو مدل فریم ۳ و ۵ سانتی میباشد و در دو مدل لولایی و وزنه ای تولید میگردد .