مصاحبه با الک بالدوین: این بازیگر سر صحنه فیلم سینمایی «زنگ» در مصاحبه ای اختصاصی با جورج استفانوپولوس از شبکه ABC صحبت می کند.


نیویورک – الک بالدوین بازیگر ماه گذشته در مصاحبه ای اختصاصی با جورج استفانوپولوس، بازیگر فیلم «صبح بخیر آمریکا» درباره ساخت مجموعه مرگبار «زنگ» صحبت کرد.

این مصاحبه اختصاصی در یک برنامه ویژه در پرایم تایم در روز پنجشنبه 2 دسامبر ساعت 20:00 به وقت شرقی از شبکه ABC پخش خواهد شد و روز بعد از Hulu پخش خواهد شد.

من در 20 سال گذشته هزاران مصاحبه در ABC انجام داده ام. استفانوپولوس گفت: این شدیدترین تجربه ای بود که تا به حال تجربه کردم.

بالدوین در ۲۱ اکتبر در نیومکزیکو هنگام تمرین برای یک وسترن، به هاچینز فیلمبردار و جوئل سوزا کارگردان مجروح شلیک کرد.

بیشتر | دادستان در بررسی فیلمبرداری فیلم «زنگ»: «هیچ مدرکی دال بر خرابکاری نداریم»

محققان در ابتدا 500 گلوله را در یک مجموعه فیلم پیدا کردند – ترکیبی از فشنگ های خالی، فشنگ های ساختگی و آنچه به نظر می رسید گلوله های واقعی باشد. آن‌ها «خشنودی خاصی» را در کار با سلاح‌های مجموعه «Rust» توصیف کردند. آنها گفتند که هنوز زود است که مشخص شود آیا اتهامی مطرح خواهد شد یا خیر.

جست‌وجو روز سه‌شنبه پس از آن انجام شد که تامین‌کننده اسلحه و مهمات فیلم به بازرسان گفت که «ممکن است بداند» فشنگ‌های جنگنده از کجا آمده‌اند.

همچنین ببینید: شکایت “راست” از خدمه به دلیل سهل انگاری که باعث “رنج عاطفی شدید” شد

استفانوپولوس این مصاحبه را “خیلی خشن” توصیف کرد و گفت که بالدوین جزئیات آنچه را که در روز تیراندازی مرگبار در صحنه فیلمبرداری اتفاق افتاد، توضیح داد. او همچنین در مورد هاچینز و ملاقات با خانواده او صحبت کرد.

همانطور که می توانید تصور کنید، او ویران شده است، اما همچنین بسیار صادق است. او بسیار پرحرف است. استفانوپولوس گفت: او به هر سوالی پاسخ داد.

او ادامه داد: «در یک ساعت و 20 دقیقه که نشستیم خیلی جاها تعجب کردم.

حق چاپ © 2021 KTRK-TV. تمامی حقوق محفوظ است.