نسخه بعد از ظهر: 2 دسامبر 2021


عصر بخیر. در اینجا آخرین اخباری است که باید در شیکاگو بدانید. این یک مطالعه 5 دقیقه ای است که به شما مروری کوتاه بر بزرگترین داستان های امروزی می دهد.

امروز بعدازظهر آفتابی و بیشینه 58 درجه خواهد بود. امشب صاف ترین پس از آن احتمال 40 درصد باران یا برف در سطح پایین حدود 37 درجه خواهد بود. فردا 30 درصد احتمال بارندگی و آسمانی عمدتاً آفتابی با بیشینه نزدیک به 49 درجه وجود دارد.

بهترین داستان

بیش از 11000 مورد جدید کووید-19 در ایلینوی، بیشتر در یک سال – با Omicron هنوز در راه است

ایلینوی هنوز اولین مورد تایید شده از نوع omicron کووید-19 را کشف نکرده است، اما نژاد دلتا هنوز در سراسر ایالت آسیب جدی وارد می کند.

مقامات بهداشت عمومی امروز 11524 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را اعلام کردند که بیشترین ثبت شده در ایلینویز در یک سال کامل است – رقمی که بدترین افزایش شدید وضعیت همه‌گیری در پاییز را نشان نمی‌دهد. در دسترس.

این تقریباً دو برابر تعداد سایر موارد روزانه گزارش شده توسط ایالت در 10 ماه گذشته است. ایلینویز به طور متوسط ​​روزانه بیش از 5300 مورد جدید در هفته گذشته داشته است، نرخی که در ماه گذشته 136 درصد افزایش یافته است – و در مقایسه با ابتدای جولای 16 برابر شده است.

آخرین تعداد موارد نگران کننده سیزدهمین مورد روزانه در این ایالت در طول همه گیری است. این ایالت بیش از 15000 مورد را در 13 نوامبر 2020 گزارش کرد که در آن زمان یک رکورد ملی بود.

موارد امروزی یکی از بالاترین رکوردها با 231,876 آزمایش پردازش شده توسط وزارت بهداشت عمومی ایلینوی تشخیص داده شده است، اما این تعداد از پایان اکتبر به طور پیوسته در حال افزایش بوده است.

میچل آرمنتروت و جیسون بیفرمن در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد جدیدترین نوسانات دارند.

اخبار بیشتری نیاز دارید

  1. چهارمین روز محاکمه جوسی اسمولت با پرتاب بمب توسط وکلای مدافع به سمت شاهد ستاره ایالت آغاز شد و مدعی شدند که ابیمبولا اوسوندیرو، که گفته می شود اسمولت برای حمله سال 2019 استخدام کرده بود، در ازای اعتراف شاکی به وی، 2 میلیون دلار درخواست کرد. فریب را برنامه ریزی نکرد. اندی گریم ما جدیدترین ها را از دادگاه کیفری لیتون دارد.
  2. پانزده عضو شورای شهر از دفتر کارمند شهر درخواست کردند تا در مورد نقشه سالن جدید ارائه شده توسط انجمن لاتین که شامل 15 سالن با اکثریت لاتین است، همه پرسی ارائه دهد. اگر 40 روز قبل از انتخابات مقدماتی دموکرات ها در 28 ژوئن توافقی حاصل نشود، رأی دهندگان شیکاگو تصمیم را به شورای شهر خواهند برد.
  3. مقامات می گویند که یک مرد اوایل صبح امروز پس از تماس با 911 توسط پلیس بوفالو گروو مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد و دو اسلحه شلیک کرد و پس از رسیدن ماموران از انداختن آنها خودداری کرد. گمان می رود این اولین تیراندازی ثبت شده پلیس در بوفالو گروو باشد.
  4. پلیس شیکاگو ویدئویی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد مردی مسلح در اوایل هفته جاری در حال کشتن مردی در تلاش برای سرقت در میدان لینکلن است. این سومین شلیک در آن محله در چهار روز بود.
  5. فرماندار پریتزکر امروز 300 میلیون دلار کمک مالی به ارائه دهندگان مراقبت از کودکان در سراسر ایالت اعلام کرد. درخواست‌ها برای آخرین دور بودجه تا اوایل ژانویه به پایان می‌رسد و دولت انتظار دارد این پول را از فوریه آزاد کند.

یکی قوی

شیکاگو پس‌زمینه فیلم تعطیلات جدید «کریسمس دوباره» است.

این بهترین زمان سال است – برای همیشه.

در «دوباره کریسمس» دیزنی، هر روز 25 دسامبر است، و ستاره‌های فیلم (که در 3 دسامبر از کانال دیزنی و دیزنی + پخش می‌شود) در یک نسخه جالب با نوارهای آب نبات روز گراندهاگ در اطراف شیکاگو تاختند. ”

این فیلم با بازی اسکارلت استیوز در “لوسیفر” و “Bunk’d” در تلویزیون در نقش رو، پسری 11 ساله که در یک جدول زمانی بابانوئل گیر کرده است، این فیلم بر طلاق او، والدینش و تغییرات خانواده اش در Ravenswood تمرکز دارد. .

برای رو، این به معنای شعبده بازی با نوع جدیدی از کریسمس است، با توجه خواهر و برادرهای آینده، دوست دختر پدر به اشتباه یک آب نبات کریسمس به پایان می رسد، و یک مادربزرگ چاپلوس که به صورت او هجوم می آورد.

با شروع هر روز کریسمس با “صبح بخیر شیکاگو!” پیروز! از ساعت زنگ دار خود، رو او تصمیم می گیرد تا بفهمد شیکاگو چه چیزی برای ارائه دارد. او با هدایت یک بابانوئل خارق‌العاده که یک لیموزین هامر هشت چرخ کشیده را می‌راند، از اسکله نیروی دریایی به موزه علم و صنعت تا پارک هزاره و موارد دیگر سفر می‌کند.

در “کریسمس دوباره” اسکارلت استوز نقش پسری راونزوود را بازی می کند که در جدول زمانی تعطیلات گیر کرده است.
دیزنی

برای استیوز و الکسیس کارا، بازیگر نقش مادر خوش قلب رو، فیلمبرداری در شهر تجربه ای به یاد ماندنی بود.

کارا گفت: “من همیشه می گویم که اگر شیکاگو آب و هوای کالیفرنیا داشت، همه در آنجا زندگی می کردند.”

او گفت که بیشتر بازیگران در اواخر پاییز سال 2020 در محله نورث ریور ماندند و زمانی را به قدم زدن در مرکز شهر و تحسین چراغ‌های کریسمس گذراندند.

شیکاگو آن جادوی عالی شهر را دارد، به خصوص مرکز شهر. کارا گفت: این شهر بسیار زیبایی است. “از آنجایی که می‌توانستم در یکی از محله‌های شیکاگو در یک خانه خانوادگی فعلی شیکاگو عکاسی کنم، واقعاً احساس جادویی کردم، همه چیز.”

برای ناهار، محل استیوز کافه نوتلا در خیابان میشیگان بود، جایی که او و اشلین جید لوپز در حال پرتاب کروسانت و شکلات داغ بودند. کارا گفت که او از همه چیزهایی که شیکاگو برای ارائه داشت، از جمله غذای عمیق جیوردانو، هات داگ های پورتیلو و کیک هویج “دیوانه” در گیبسون بار و استیک هاوس مطلع است.

جیسون بیفرمن در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی ساخت فیلم دارد.

از جعبه عکس

سوال روزانه شما ☕

چه کسی بهترین تعطیلات را دارد – نیویورک یا شیکاگو؟

یک ایمیل برای ما بفرستید (لطفاً نام و مکان خود را ذکر کنید) و ما می توانیم پاسخ شما را در نسخه بعدازظهر بعد درج کنیم.

دیروز از شما پرسیدم: آیا تصمیم به تزریق واکسن تقویت کننده کووید-19 گرفته اید؟ چرا و چرا نه؟

این چیزی است که برخی از شما گفته اید …

«به همین دلیل است. آن را برای همه ایمن تر کنید.» – سحر استاکمو

“جهنم.” – کارل بنزمن

“تقویت کننده؟ شرط می بندی! او بیش از یک ماه پیش دارد. کووید یک راه واقعا زشت برای مردن است. اگر جایگزینی وجود داشته باشد، او این راه را نخواهد گرفت. افراد واکسینه نشده که به بهانه «واکسن به اندازه کافی آزمایش علمی نشده است» عقب می‌افتند، متوجه نمی‌شوند که اکنون بخشی از گروه کنترل در آزمایش هستند. گلن پرزمبل

«به همین دلیل است. من دنبال بعدی هستم چرا؟ چون من می‌خواهم زندگی کنم و می‌خواهم تو زندگی کنی – نقطه! – شریل بیتوی

“آره! زیرا هر چیزی که به پایان زودهنگام بیماری همه گیر و نجات جان انسان ها کمک کند، ارزشش را دارد!» – جاناتان بی ریورا

“به تو هیچ ربطی ندارد.” – جف برگل

با تشکر برای خواندن نسخه بعد از ظهر شیکاگو. آیا داستانی دارید که فکر می کنید از دست داده اید؟ اینجا به ما ایمیل بزنید

اینجا ثبت نام کنید تا هر روز نسخه بعد از ظهر را در صندوق ورودی خود دریافت کنید.