کاری که می توانید در مورد رژیم کتوژنیک Pdf رایگان انجام دهید که در 15 دقیقه آینده شروع می شود

یک نمونه از رژیم کلاسیکِ کتوژنیک موسوم به «رژیم کتوژنیک امسیتی» از گونهای روغن نارگیل بهره میبرد که غنی از تریگلیسریدهای زنجیره متوسط است و نیمی از کالری مورد نیاز را فراهم میکند. اگر گیاهخوار هستید، از غذاهای حاوی سویا برای تامین پروتئین استفاده کنید و مغزیجات، دانهها، روغن زیتون و روغن نارگیل را به رژیم غذایی خود بیفزایید. اگر باز هم در انجام فعالیت خود مشکل داشتید، بهتر است قبل از انجام فعالیت خود کربوهیدرات مصرف کنید. ممکن است به یاری یک «مددکار اجتماعی طبی» جهت همکاری با خانوادهٔ بیمار و همچنین یک داروساز جهت رایزنی و توصیهٔ محتوای کربوهیدرات داروهایی که بیمار مصرف میکند، نیز نیاز باشد. تحقیقات نشان میدهد که خوردن غذاهای کتو میتواند میزان کلسترول بد را کاهش داده و باعث افزایش کلسترول مفید در بدن شود رژیمهای غذایی کتوژنیک همچنین میتوانند خطر بیماری قلبی عروقی در بیماران چاق را به طور مؤثر تر از رژیم غذایی کم چربی یا متوسط چربی کاهش دهند. ​This  po​st was done wi᠎th GSA Content ​Ge ne​ra᠎tor ​DEMO.

بهترین پنیر برای رژیم کتوژنیکاین آنها را برای افرادی که از مشکلات گوارشی مانند سندرم روده تحریک پذیر یا بیماری کرون رنج می برند ایده آل می کند زیرا آنها می توانند بدون داشتن عوارض جانبی منفی مانند سایر درمان ها تسکین قابل توجهی داشته باشند. با توجه به نکاتی که ذکر شد، افرادی که گیاهخوار هستند نمیتوانند به راحتی از این رژیم استفاده کنند؛ زیرا میوهها و بسیاری از سبزیها در این رژیم جای ندارند و بیشتر حجم غذایی افراد را لبنیات و گوشتها تشکیل میدهند. این نکته را هم فراموش نکنید که این رژیم روی افرادی بهترین تاثیر را خواهد داشت که به آن پایبند باشند و در طولانی مدت از مصرف کربوهیدراتها در مقدار زیاد پرهیز کنند. آووکادو هورمون کورتیزول یا همان هورمون استرس را کاهش داده و جلوی اشتهای زیاد را میگیرد و به لاغری کمک میکند. ᠎Post w as created  wi​th GSA Conte​nt Ge nerator DEMO .

رژیم غذایی کتوژنیک نمونه

در رژیم لاغری ۳کیلو در هفته، ماهی در سطح بالای لیست رژیم غذایی سالم است. به این منظور میتوانید از گوشت قرمز، مرغ، ماهی سالمون، حبوبات، تخم مرغ و لبنیات استفاده نمایید. منظور از غذاهای لاغر کننده غذاهایی هستند که در عین حالی که مصرف آنها انرژی شما را از بین میبرد به متابولیسم و سوخت و ساز بدن شما کمک میکنند. اما رژیم کتو، یک برنامه غذایی برای دراز مدت نیست و نمیتواند برای همیشه به کاهش وزن شما کمک کند. در بعضی از مشاورههای اخیرش او به افراد میگوید که لازم نیست به دکتر بگویید از رژیم کتوژنیک استفاده سالاد کتوژنیک با خیار و گردو میکنید. در سال ۱۹۲۲ از او خواستند تا کشف کند چرا گرسنهماندن باعث کمتر شدن انواع رژیم کتوژنیک : استاندارد هدفمند دوره ای ۲۱۶ کتوپلاس حملات صرع میشود. بعد از هم زدن و یکدست شدن سالاد مرغ و بیکن، آووکادوها را با این ترکیب پرکنید.

رژیم کتوژنیک هدفمند: (TKD) در این نوع رژیم کتوژنیک که بیشتر ورزشکارهای حرفهای از آن استفاده میکنند؛ علاوه بر کنترل نوع غذاها ورزش هایی هم در کنار رژیم انجام خواهد چهار و نیم بسیار ساده چیزها شما برای صرفه جویی رژیم کتوژنیک Pdf رایگان 1402 شد. این به دلیل کاهش مصرف قند است که باعث کاهش درد شکم و بهبود هماهنگی و مدفوع شما برای مبارزه با علائم IBS میشود. دورههای منظم زنان بیشتر شده و درد دوره قاعدگی را کمتر میکند و شانس بارور شدن را افزایش میدهد. لاغر نشدن و یا استپ شدن وزن در رژیم کتوژنیک میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که در مطلب جداگانهای توضیح دادهایم. رژیم کتوژنیک یا کتو ، یک رژیم تخصصی با چربی زیاد، پروتئین متوسط و کربوهیدرات خیلی کم است که جهت درمان نوجوانان و برخی بزرگسالان مبتلا به صرع و برخی بیماریهای دیگر بکار می رود و بتازگی در درمان چاقی و کاهش وزن سریع و یا خروج از استپ وزن مورد توجه قرار گرفته است.

حذفیات رژیم کتوژنیک

از آنجا که رژیم کتوژنیک از نظر کربوهیدرات بسیار کم است ، در عوض چربی ها سوخت اصلی می شوند و بدن را مجبور می کند که برای تامین انرژی به سراغ چربی های ذخیره شده برود و به این ترتیب موجب کاهش وزن و لاغری افراد خواهد شد. تخم مرغ به دلیل داشتن پروتئین کولین که مهمترین ماده چربی سوز میان مواد غذایی است به لاغری کمک میکند. به دلیل عوارض رژیم کتو پیروی کردن از آن حداکثر تا 1 الی 3 ماه توصیه می شود نه بیشتر. اگر پزشک شما با مصرف داروهای پایین آورندهی قند خون هنگام انجام این رژیم مخالفتی نداشت، توصیه میشود هنگام تغییر در میزان مصرف کربوهیدرات، برای احتیاط بیشتر، به طور منظم آزمایش گلوگز خون انجام دهید.

30% از رژیم غذایی شما در هر روز باید شامل پروتئینها باشد. در حالی که رژیم لاغری اتکینز مورد پذیرش بسیاری از مردم قرار گرفته است، بعضی از افراد همچنان نگران محدودیتهای غذایی آن هستند و معتقدند که مصرف زیاد چربیهای اشباع برای سلامتی مضر است. سی بس بدون تیغ و بدون بو است و مصرف زیاد آن برایتان آزار دهنده نخواهد بود. کتوز یک حالت متابولیکی است که در آن بدن شما به جای کربوهیدرات از چربی برای سوخت استفاده می کند. اگر میزان انرژی بدن شما کم باشد، نه تنها کالری نمیسوزانید، بلکه ممکن است دچار پرخوری نیز بشوید.

رژیم کتوژنیک چقدر لاغر میکندرژیم استاندارد کتوژنیک: این رژیم با کربوهیدرات بسیار کم، مقدار متوسط پروتئین و مقادیر فراوان چربی تنظیم میگردد که شامل ۷۵ درصد چربی، ۲۰ درصد پروتئین و تنها ۵ درصد کربوهیدرات است. رژیم کتوژنیک استاندارد (SKD): که حاوی 70% چربی، 20% پروتئین و فقط 10% کربوهیدرات است. از آنجایی که میلیونها نفر آن را قبلاً تجربه کرده اند، مزایای اثبات شده زیادی برای کاهش وزن، سلامتی و عملکرد دارد اینها شامل کاهش شدید مصرف کربوهیدرات و جایگزینی آن با چربی است. گرفتن رژیم کتو بدون تنظیم مجدد داروها ممکن است باعث شود که دچار هیپوگلیسمی یا افت شدید قند خون شوید.

رژیم کتوژنیک برای گیاهخواران

نتیجه نهایی این سیستم این است که چربی بیشتری را برای تأمین انرژی میسوزاند، پس شما میتوانید لاغر شوید. این غذاها به تنهایی نمیتوانند باعث لاغری شما شوند و باید در کنار رژیم مورد استفاده قرار گیرند. اما شاید این سوال در ذهن شما هم مطرح شود که علاوه بر لاغری سریع چه فوایدی در پیروی از این رژیم وجود دارد که شما را به آن ترغیب کند. ایده اصلی این رژیم این است که بدن شما را به کتوزیس برساند، حالتی که در آن چربی میسوزاند. به عنوان مثال ۵ روز رژیم کتوژنیک انجام میگردد و پس از آن دو روز رژیم با کربوهیدرات فراوان استفاده میشود. با مصرف کربوهیدرات انرژیتون افزایش پیدا میکنه و برای کنترل این انرژی باید ورزش کنین.

نمونه رژیم کتوژنیک یک ماهه

در این روش مصرف کربوهیدرات حتی تا ۲۰ میلی گرم در روز کاهش پیدا میکند. میزان رعایت دقیق رژیم کتوژنیک: اگر شخص، درست و دقیق به این رژیم پایبند باشد، زودتر کاهش وزن پیدا می کند. این خبر خوب است که بدانید رژیمهای کم کربوهیدرات به شما کمک میکنند تا میزان بیشتری از چربی احشائی را از طریق زیر پوستی کاهش دهید، که این موضوع به طور قابل توجهی خطر ابتلاء به بیماریهای قلبی یا دیابت نوع ۲ را کاهش میدهد. این رژیم آسان نیست؛ اما اگر دستورالعملهای برنامه غذایی آن را بهدرستی انجام دهید، مطمئن باشید که طولی نمیکشد تا چربیسوزی در بدن شما بالا رود. دریافت برنامه تمرینی شامل ۳ هفته اولیه آشنایی و به دنبال آن ۸ هفته مداخله تمرینی بود.

به جای اینکه مدام رژیم غذایی خود را عوض کنید یا ماهها و سالها سالادهای تکراری و بیمزه بخورید، میتوانید در طول هفته به صورت عادی غذا بخورید و آخر هفته را رژیم بگیرید. پنج شنبه و جمعه زمان بسیار مناسبی برای این رژیم یک هفته ای است. همانطور که بارها در این مقاله اشاره کردیم رژیم لاغری نباید آنقدر سخت و طاقتفرسا باشد که باعث کاهش وزن زیاد در مدت زمان کم شود. آووکادو یکی از میوههایی است که برای چربیسوزی اثر قوی دارد و همچنین جلوی اشتهای زیاد را میگیرد. کنسرو تن ماهی یکی از خوراکیهای قابل استفاده در رژیم کتوژنیک است که به خاطر دسترسی راحت، بخصوص به صورت سالاد یا کوکو در رژیمهای کتو زیاد دیده میشود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد رژیم کتوژنیک در یائسگی لطفا از سایت ما دیدن کنید.